Обмін і повернення
Увага!
Щоб уникнути непорозумінь, пов'язаних з якістю Товару, його зовнішнім виглядом і комплектацією, рекомендуємо при отриманні Товару уважно оглянути покупку, переконатися у відсутності дефектів і подряпин. При отриманні Товару перевірте повноту комплектації і наявність всіх необхідних документів: інструкції з експлуатації, товарного чека*.
ПОВЕРНЕНЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Ви маєте право відмовитися від Товару належної якості в будь-який час до його отримання шляхом звернення в клієнтський центр за номером телефону +38 097 593 49 16 або електронною поштою my.dyson.info@gmail.com
Ви також маєте право повернути Товар належної якості протягом 14 днів з дня отримання Товару, якщо товар належної якості, не був у вжитку, збережено його товарний вид, ярлики, пломби, а також його споживчі властивості, товар не має механічних пошкоджень, тріщин, сколів на корпусі або всередині пристрою та за наявності доказів придбання товару у цього продавця (фіскальний чек*, накладна на покупку товару, що повертається), а первинне пакування не було порушене.
Для того щоб повернути Товар належної якості, необхідно:
Умови обміну та повернення товару у відровідності з діючим законодавством України.
Обмін або повернення замовлень, доставлених по місту Київ кур'єром.
Ви можете здійснити повернення в офісі інтернет-магазину за адресою: м. Київ просп. Леся Курбаса 2, (офіс 14, 2 поверх). Перед здійсненням повернення необхідно зв'язатися з нами по телефону.
Повернення замовлень, сплачених платіжною карткою через POS-термінал.
Процедура повернення передбачає наявність посвідчення особи і чека на товар, що повертається. Підставою для повернення є складена покупцем Заява на повернення товару. Повернення грошей здійснюється на платіжну картку, з якої була проведена оплата, через POS-термінал.
Повернення замовлень, сплачених платіжною карткою онлайн на web-сайті.
Процедура повернення передбачає наявність посвідчення особи і чека на товар, що повертається. Підставою для повернення є складена покупцем Заява на повернення товару. Повернення грошей здійснюється на платіжну картку, з якої була проведена онлайн оплата.
Звертаємо увагу:
Терміни зарахування грошових коштів на вашу карту залежать від умов обслуговування в вашому Банку. Обов'язок Продавця щодо повернення грошових коштів вважається виконаним з моменту відправлення заяви про повернення в систему Банку. Інформацію про терміни зарахування, після відправлення заяви Продавцем, необхідно уточнювати у співробітників вашого Банку.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Якщо ви виявили несправність в Товарі, необхідно:
Звертаємо Вашу увагу! Повернення та обмін товару неналежної якості (заводський брак) здійснюється через авторизовані сервісні центри, які вказані на нашому сайті my-dyson.com.ua. Після отримання акту від сервіс-центру, що підтверджує заводський брак товару, здійснюється повернення коштів або обмін на аналогічний товар за бажанням клієнта.
Звертаємо вашу увагу, що неможливо здійснити повернення або обмін Товару, що був в експлуатації.
Умови обміну та повернення товару у відровідності з діючим законодавством України.